• Benoeming van alle soorten distributiekanalen per taal waarin de speelfilms getoond worden
• De exclusieve verkoopargumenten






Inleiding
Vooraf doen wij per filmproductie en/of per serie verkennende salesronden bij de diverse distributiekanalen ter verkrijging van schriftelijke uitzendopties
(een uitzendoptie is een geschrift waarbij een potentiële koper aangeeft de intentie te hebben om het product te distribueren via haar kanalen volgens de prijsafspraken en onze algemene- en bijzondere voorwaarden);
of dat adverteerders/sponsors aangeven zich te willen gaan presenteren in een film(serie), op de website (dmv inscript- en productplacements)
of gedurende filmproducties(met advertentie-uitingen via banners en kleding etc), maar pas definitief meedoet als de film voldoende investeringsgelden bijeen heeft gebracht.

Distributiekanalen
Wij benaderen de volgende diverse distributiekanalen (per taal! - het format leent zich daar heel goed voor):
● Gesloten TV-kanalen (hotelketens & vliegtuigen, etc)
● Abonnee- & On demand-TV
● Telefonie providers, en hardware-fabrikanten
● Bioscopen (onze films als reclame vóór-programma)
● Kabelaars
● Satelliet-TV-stations
● Publieke en/of commerciele nationale- en internationale TV-stations
● Grote bedrijven (DVD-weggevertjes voor hun consumenten)
● Plein projectieschermen + wachtruimten TV / pauze TV
● Openbare reisgelegenheden
● UN-TV, incl. onderwijspakketten
● Onze eigen video website ‘RECO-TV’ (i.o.)

Zie het schematisch overzicht:

Exclusieve verkoopargumenten voor de distributiemarkten
Opzet om veel aandacht te trekken met Internationale commerciële ontwikkelingssamenwerking
Vermakelijke verhalen vol educatie over "ik-mij-mezelf"
Publieke betrokkenheid (het gaat rechtstreeks ‘jou’ aan)
door origineel-innovatief duurzame zienswijzen over universele problematiek
Heel veel kijkcijfers door de rubbernecking verhaalsvertellingen
Veel media-aandacht door de innovatieve formats
Goede Doelen-support
Hoge productiesnelheden door standaard getrainde skills & drills van de videoproductie-teams
● Relatief lage kostprijzen
Humorvolle creativiteit gebaseerd op oorzakelijk verband als probleem oplossende vermogens
Grote variëteit in vormen van product- & inscript-placements
Klantenbindend
Exclusieve gadgets
Imagobinding met het 'schoone' geweten van de Universele Rechten van de Mens
Groot consumentendraagvlak


...?? Wat seg je???...
Voorbeeld edutainment visualisaties van de basis van het cinematografische format.