• (Na aftrek 1ste prioriteit, investeerders, en 2de prioriteit, GoedeDoelen):
beschrijving van de bestemming der overige winsten
• Beschrijving van de verdeelsleutel der overige winsten
voor alle partners die de speelfilms maken












Onderstaande is een vervolg van de verdelingen van de 160 % overige omzet als berekend in Tactische omzetverdelingen ANBI


Verdelingen technische omzet voor
Creatieve- / productie- / marketing-business partners


(uitkeringen bij  ‘cure’ = profit,  zie  voor  basiswerkbudgetverdeelsleutel
(uitgaven van uw gedane investeringen, contract-deel A).

De onderstaande technische omzetverdeling is in principe alleen van toepassing als er méér dan {180% (strategische omzetdeling) + 160% (tactische verdeling) = 340% omzet wordt gemaakt.
(uitzonderingen ivm juist ondernemerschap), zie
  Businessplan/berekenaanwijzingen inzake omzetverdelingen


De onderstaande sleutelformule vindt alleen plaats nadat:
- eerst de sleutelformule ‘strategische omzetdelingen is toegepast, en daarna
- de sleutelformule ‘tactische omzetdelingen is toegepast.

(de investeerders zijn terugbetaald incl. rente, en alle Goede Doelen hebben hun aandeel ontvangen)

SLEUTELFORMULE verdelingen technische omzet:
Van wat over blijft na uitkering tactische markt gaat naar de productie- en marketing-businesspartners en de organisatie, die dit als volgt delen:

Subtotaal voor technische omzetverdelingen (cure = pay) indien 500% omzet 160 %


● 10% gaat naar de stichting (verruiming werkbudget voor adm, onkosten, minus 16 %
            investeerderfaciliteiten, onkostenvergoedingen, experts-adviezen, etc)
● 10% gaat naar de ICT-partners website technologie  (mn werk-&innovatiebudget) minus 16 %
● 20% gaat naar CI BV (io), bekostiging groei staf minus 32 %
● 25% gaat naar Marketing partner BV minus 40 %
● 35% gaat naar CISU + projectcoördinator minus 56 %
Blijft over totaal:
0 %

(alle vermelde bedragen zijn inclusief BTW)